Op 8 maart 2021 heeft De Pelikaan Eerbeek zijn eigen spaarprogramma met bijbehorende klantenkaart geïntroduceerd.
Deze klantenkaart heeft per 1 april 2021 de Piggy spaarkaart voor het gebruik bij De Pelikaan Eerbeek volledig vervangen. U Piggy-punten blijven behouden!
Om u meteen gerust te stellen:
Uw gespaarde Piggy-punten blijven behouden en worden overgenomen in het nieuwe spaarprogramma van De Pelikaan Eerbeek. Wij nemen uw gespaarde Piggy-punten over in ons kassasysteem. Deze gaan dus niet verloren!
Daarnaast beloven wij dat, als u dit niet wilt, u geen nieuw pasje nodig heeft in uw portemonnee!
Informatie over onze klantenkaart en de werking van loyaliteitspunten
Wat moet u doen en wat gebeurt er met mijn gespaarde Piggy-punten?
U hoeft zelf niets te doen! Bij een volgend bezoek aan De Pelikaan Eerbeek controleren wij samen met u uw gegevens in ons kassasysteem en zorgen wij ervoor dat de gespaarde Piggy-punten bij onze winkel correct overgezet zijn.
Wat zijn loyaliteitspunten en hoe ontvang ik ze?
De Pelikaan Eerbeek Klantenkaart met bijbehorend loyaliteitsprogramma is bedoeld om vaste klanten van De Pelikaan Eerbeek te belonen voor hun aankopen.
Net als bij Piggy, ontvangt u voor iedere hele euro die u bij De Pelikaan Eerbeek besteedt, 1 loyaliteitspunt. Als u bijvoorbeeld een product ter waarde van € 15,40 aankoopt, ontvangt u 10 loyaliteitspunten. Na betaling van uw kassabon worden de loyaliteitspunten automatisch aan uw klantenkaart toegevoegd.
Hoe wissel ik gespaarde loyaliteitspunten in?
Als u minimaal 100 loyaliteitspunten heeft gespaard, kunt u de door u gespaarde punten omzetten in een korting op uw kassabon. Uiteraard kunt u net zo lang punten sparen tot u een veelvoud van deze 100 punten heeft gespaard en daarmee ontvangt een hogere korting op uw kassabon. Uw punten komen niet te vervallen!
Krijg ik weer een (extra) pasje in mijn portemonnee?
Wij hebben, in samenwerking met een lokale drukkerij, een pasje (de klantenkaart) laten ontwikkelen welke duurzaam (geen plastic) en recyclebaar is. Om u snel aan uw aankopen te koppelen is voor ons een pasje erg handig, maar het gebruik van een pasje is echter niet noodzakelijk en verplicht.
Welke gegevens registreert De Pelikaan Eerbeek?
Om onze klantenkaart te kunnen registreren in ons kassasysteem, hebben wij in ieder geval uw mailadres nodig. Om u als klant optimaal van dienst te zijn, zouden wij ook graag uw voornaam/voorletters, achternaam en postcode + huisnummer registreren. Op deze manier kunnen wij u, mits u hier toestemming voor geeft, gericht aanbiedingen per post of mail versturen.
Als u geen mailadres heeft of deze niet wilt geven?
Dan hebben wij in ieder geval uw initialen en uw postcode + huisnummer nodig, om u te registreren als unieke klant.
Op basis van bovengenoemde gegevens kunnen wij uw digitale klantenkaart bij elk bezoek opzoeken in ons kassasysteem en hierdoor is het gebruik van een pasje niet verplicht. Het pasje is scanbaar en is voor ons daarmee wel erg handig om u snel aan uw klantgegevens te koppelen.
Hebben wij uw vraag niet beantwoordt?
Kom naar onze winkel (De Pelikaan Eerbeek) en wij informeren graag over onze klantenkaart.